Corona Update: Bericht van de Directeur

Beste en trouwe klant van Captain Cruise en overige cruiseliefhebbers,               

Iedereen gaat momenteel door een moeilijke periode. Het coronavirus houdt ons allemaal in de greep sinds een aantal weken. Dit geldt niet alleen voor de cruisebranche, maar voor heel veel branches en uiteraard ook voor u als cruiseliefhebber.

Bestaande boekingen
De afgelopen weken, maar ook de komende dagen werkt ons hele team 7 dagen per week door om onze klanten vanuit verschillende vakantiebestemmingen terug te halen naar Nederland. Daarnaast werken wij hard om u als klant zo snel mogelijk te informeren over gewijzigde of geannuleerde reizen. Door de steeds wisselende maatregelen is het voor ons soms een uitdaging u als klant meteen van volledige informatie te kunnen voorzien.

Wij houden alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en proberen u zo goed mogelijk te voorzien van de juiste informatie. Alle cruises zijn zeker geannuleerd t/m eind maart en bij bepaalde rederijen tot eind april. Als er veranderingen zijn, horen onze klanten die geboekt hebben dit zo snel mogelijk.

Social Media maakt het soms lastig in deze periode. Er komen veel berichten die niet voor onze Nederlandse markt van toepassing zijn. En soms is het eerder bekend op Social Media, dan dat wij bericht krijgen van onze partners. Uiteraard krijgt u van ons de juiste informatie betreft het annuleren en omboeken van uw cruise, vlucht en eventuele hotels.

Wij schakelen zo snel mogelijk tussen u als klant en onze partners met wie wij samenwerken. Soms duurt het even voordat wij een reactie hebben, omdat de rederijen momenteel overbelast zijn. Wij vragen u om begrip te hebben dat het misschien langer kan duren voordat u een antwoord van ons heeft.

Nieuwe boekingen
Momenteel is het natuurlijk gewoon mogelijk om te boeken voor een toekomstige cruise. Cruise with Confidence is momenteel dé slogan van de rederijen. Cruise met vertrouwen door middel van gunstige annuleringsvoorwaarden of omboekregelingen en soms ontvangt u extra boordtegoed. Mocht ook deze nieuwe cruise niet doorgaan ontvangt u een voucher van de rederij met een tegoed voor een toekomstige cruise.

Service
Uw Captain Cruise team staat voor u klaar met momenteel aangepaste openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30, zaterdag van 12.00 tot 17.00 op zondag zijn wij gesloten.

Wanneer u vragen heeft, aarzel dan niet om ons te benaderen! Wij willen u vragen zoveel mogelijk contact op te nemen via ons e-mail adres: info@captaincruise.nl, zo kunnen wij u zo snel mogelijk van de juiste informatie voorzien. Wij houden 7 dagen per week onze e-mail in de gaten.

Wij zijn er zeker van dat wij met z’n alle weer sterk uit deze situatie komen. Dat wij weer volop naar de toekomst kunnen gaan kijken en samen met u weer de zee op kunnen!

Namens het gehele team van Captain Cruise wensen wij iedereen veel sterkte de komende tijd!

Stay Safe!

 

 

 

Doordat de verschillende rederijen elke dag nieuwe updates hebben is het soms niet meer bij te houden wat er nu gewijzigd is of vernieuwd is. Hierdoor zullen wij geen updates op onze website zetten. Onze bestaande klanten brengen wij zelf op de hoogte of kunnen zoals hierboven aangegeven telefonisch of per e-mail bij ons terecht. Telefonisch hebben wij hebben geen wachttijden. Heeft u vragen aarzel dan zeker niet om ons te benaderen.